پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3074
-
الف
+

این سریال جای «پیله‌های پرواز» را می‌گیرد

با نزدیک شدن به قسمت‌های پایانی «پیله‌های پرواز»، جایگزین این سریال مشخص شد.

با نزدیک شدن به قسمت‌های پایانی «پیله‌های پرواز»، جایگزین این سریال مشخص شد.

به گزارش آی‌فیلم، آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی «پیله‌های پرواز» سه‌شنبه 29 آذر ماه روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

با پایان یافتن سریال «پیله‌های پرواز»، پخش مجموعه تلویزیونی «عشق گمشده» از روز چهارشنبه 30 آذر ماه از آی‌فیلم آغاز می‌شود.

در خلاصه داستان سریال «عشق گمشده» آمده است: "سیما" در زندگی زناشویی‌اش به بن‌بست رسیده است. او تصمیم می‌گیرد برای خروج از بحران، مدتی را نزد پدر و مادرش و به دور از همسرش "امیر" بگذراند. طی این مدت او با وقایع گوناگونی روبرو شده و متوجه می‌شود که ریشه این همه مشکل، در گذشته است و او ناگزیر برای حل مشکلات، باید سفری به گذشته داشته باشد.

ستاره اسکندری، آتیلا پسیانی، بهنوش طباطبایی، آتیلا پسیانی، علی دهکردی، مریم بوبانی و ... از جمله بازیگران سریال «عشق گمشده» هستند.

بر اساس این گزارش، سریال «عشق گمشده» از 30 آذر ماه هر روز ساعت 16 از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در دو نوبت 00:00 و 08:00 روز بعد خواهد بود.

ه ص / س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

کاش با من بمان رو پخش می کردین😢😢😢😢

کاربر مهمان

این دیگه چیه این همه سریال خوب تازه پخش شده بود

محسن محمدی

سلام و عرض خسته نباشید خدمت دست اندکاران آی فیلم . میخواستم بگم تا کی میخواهید سریال های تکراری پخش کنید ، سریال پیله های پرواز و عشق گمشده هر دو قبلا از شبکه آی فیلم پخش شدند چرا سریال هایی که تا به حال از آی فیلم پخش نشده را پخش نمیکنید ؟ دیگه خسته شدیم از بس سریال های تکراری پخش کردید لطفا سریال های کمیاب را که تا به حال از آی فیلم پخش نشده اند را هم پخش کنید ، مانند سریال دایره تردید ، بوی گلهای وحشی و سریال غریبه ساخته سال ۱۳۷۹ با سپاس از توجهتان به نظرات ما مخاطبان

ادیب

عاااالی در قلب من و عشق گمشده از انتخابای خوبتون بودن😍